منتدى القديس مارمينا

منتدى مارمينا يرحب بالزوار
ونتمنى قضاء اسعد الاوقات
ويسرنا انضمامك لاسرة المنتدى
منتدى القديس مارمينا

اهلا بكم فى منتدى مارمينا


    صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    شاطر

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    صليـب صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في الإثنين 14 أبريل 2008, 8:56 am















    انا مش هتكلم بس علشان تعرفوا حقيقة البنات انا جيبلك دليل علشان مش عاوز واحدة فى المنتدى تفتح بقها
    فعلا صدق المثل اللى بيقول
    من برة هالله هالله ومن جوة يعلم الله
    مستنى الردود


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

    donna
    نـ؛ـائـبـ؛ـة الـ؛ـمـ؛ـديـ؛ـر
    نـ؛ـائـبـ؛ـة الـ؛ـمـ؛ـديـ؛ـر

    انثى
    عدد الرسائل : 1592
    العمر : 27
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 04/04/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف donna في الإثنين 14 أبريل 2008, 3:17 pm

    يابنى دول دايسهم القطر لا كدا البنات هتتظلم مش كلهم بيكونوا كدا طبعا وبعدين دول بيروحوا للكوافير عشان يطلعهم كدا اما احنا بنعمل فى البيت عادى دى البساطة مش محتاجين نروح مخصوص الكوافير شتان الفرق طبعا

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في الإثنين 14 أبريل 2008, 4:05 pm


    ممكن
    ربنا
    ولما لا
    بس انا مش ليا دعوة غير باللى قصادى وانا اية اللى يضمنى انك قبل لما تنزلى من البيت متكونيش زيهم ولما تعملى ميكب تبقى زيهم كدة
    الله اعلم
    انا بحرص
    Laughing


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

    NoNa & Jesus
    عضو (مـارمينا) جدبد
    عضو (مـارمينا) جدبد

    انثى
    عدد الرسائل : 18
    تاريخ التسجيل : 14/04/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف NoNa & Jesus في الثلاثاء 15 أبريل 2008, 6:37 am

    ايه ياعم مون مون عمال تهزء في البنات ليه شكلك كده متعقد منهم وعلي فكرة مش كل البنات بالمنظر ده وبعدين صور الاشياء الغريبة اللي انت حطيطها قصدي البنات اللي انت حطيطها مش من مصر اكيد لو كانوا من مصر كانوا هيبقه قمرات
    ربنا يديك واحدة قمر زي اللي في الصور دول علشان تتجوزها
    قوووووووووول اميييييين

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في الثلاثاء 15 أبريل 2008, 8:24 am

    هو انا لاقى وقلت لا
    وكمان طبعا لو من مصر هتكون احسن هتكون شبة عائشة الكيلانى
    بت مصرية واصيلة واكلة من خيرتها
    وهتعقد من البنات اية بس مش بقول انتوا فاضين بتفكرو فى حاجات غريبة


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

    donna
    نـ؛ـائـبـ؛ـة الـ؛ـمـ؛ـديـ؛ـر
    نـ؛ـائـبـ؛ـة الـ؛ـمـ؛ـديـ؛ـر

    انثى
    عدد الرسائل : 1592
    العمر : 27
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 04/04/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف donna في الثلاثاء 15 أبريل 2008, 10:54 pm

    ربنا يسمع منك يا نونا امييييييييييييييييييين Razz

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في الثلاثاء 15 أبريل 2008, 11:10 pm

    يالهوى عليكى حرام عليكى
    يارب اتجوز واحدة قمر بس


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

    حبيبة يسوع
    مشرفة
    مشرفة

    انثى
    عدد الرسائل : 1782
    العمر : 27
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 29/04/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف حبيبة يسوع في الثلاثاء 06 مايو 2008, 8:35 pm

    هههههههههههههه
    فعلا مش كل البنات كده
    دول عاملين كده فى نفسهم علشان شكلهم مش حلو
    لكن اكيد مش كل البنات كده يالهوى ده لو البنات كلها كده يبقى ده تزييف
    هههههههههههههههه

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في الثلاثاء 06 مايو 2008, 9:11 pm

    طبعا كلهم كدة واية اللى يضمنى ان مش كلهم كدة


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

    Mazzika
    عضو (مـارمينا) جدبد
    عضو (مـارمينا) جدبد

    عدد الرسائل : 6
    تاريخ التسجيل : 27/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف Mazzika في السبت 17 مايو 2008, 3:47 pm


    آيـة يـآبـنـى آلكـلآم دة ,ـ, مـآهـم زٍى آلفـل آهـم ,ـ, فـى آجـمـل مـن كـدة يـآ رـرٍآجـل ,ـ, بـص يـآبـنـى هـى بـآى لآك يـآ تـطـلع آرـرٍعـة يـآ تـطـلع حـمـرـرٍآ

    عـمـوـومـآ آنـآ بـآك مـن جـديـد يـآ جـمـآعـة بــ ع ــد ظــرٍـوف خـآصـة



    فادى ثروت
    عضو (مارمينا) مميز
    عضو (مارمينا) مميز

    ذكر
    عدد الرسائل : 310
    العمر : 25
    الموقع : mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : محاسب وطالب
    المزاج : نت / هاكر / تصميم مواقع
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 15/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف فادى ثروت في الأربعاء 16 يوليو 2008, 1:35 pm

    ياحقودين خلوا مراكز التجميل تشتغل انتوا كدا متحبوش الخير لحد ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    تــــــــــــــوتـــــــــــــا

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في الأربعاء 16 يوليو 2008, 6:44 pm

    ههههههههههه

    ومالة يشتغلوا

    علشان تعرفو حقيقتكم يا بنتى بس

    وكمان ابى اعملى اشتراك لنفسك

    طراااااااااخ


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

    مارينا
    عضو (مارمينا) نشيط
    عضو (مارمينا) نشيط

    انثى
    عدد الرسائل : 78
    العمر : 24
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 16/08/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف مارينا في الجمعة 19 سبتمبر 2008, 9:37 pm

    انا عن نفسى مش محتاجه لمكياج عشان انا زى القمر وحرام تهزء فى البنات انتوا من غيرنا متعرفوش تعملوا حاجه ولا حتى كبايه شاى

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    صليـب رد: صور لنساء قبل و بعد المكياج ...

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في السبت 20 سبتمبر 2008, 1:58 am

    لا بنعرف

    Razz

    واحسن شيف فى العالم راجل مش ست

    Razz

    وكمان دية صور طبيعية بقى نعملكم اية


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 04 ديسمبر 2016, 11:25 pm