منتدى القديس مارمينا

منتدى مارمينا يرحب بالزوار
ونتمنى قضاء اسعد الاوقات
ويسرنا انضمامك لاسرة المنتدى
منتدى القديس مارمينا

اهلا بكم فى منتدى مارمينا


    ادخا واقر الحوار ده

    شاطر

    peter pop
    عضو (مارمينا) نشيط
    عضو (مارمينا) نشيط

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 26
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 25/07/2008

    جديد لنج ادخا واقر الحوار ده

    مُساهمة من طرف peter pop في الثلاثاء 29 يوليو 2008, 11:09 pm

    ذهب الاسطى فوطه الحلاق الى القهوه فوجد المعلم عكوه الجزار جالسا هناك فدار بينهم هذا الحوار )
    الاسطى فوطه : صباح الفل يا معلم عكوه . كويس انك جيت في ميعادك . انا افتكرتك ها( تحلقلي ) زي كل مره .
    المعلم عكوه : يا راجل دا كلام . هو فيه حد يقدر يحلقلك . دا انت بركتنا . احنا من غيرك زى العرب من غير (جدى ) .
    الاسطى فوطه : جرى ايه يا معلم . الملافظ سعد . دا انا كنت جاى( استشورك) في حاجه مهمه .
    عكوه : خير يا صاحبي . فيه حد مضايقك ولا حاجه قولي عليه وانا ( أعلقهولك ) من رجله .
    فوطه : كتر خيرك يا معلم . يا ( مزين ) الحته ومنورها . بس انا كنت جاى في موضوع تاني خالص . موضوع جواز .
    عكوه : الله الله . انت خلاص نويت تعملها وتتجوز ويا ترى مين ( الضحيه )
    فوطه : ضحية ايه يا معلم هو انا بقولك نويت أقتل . انا بقولك نويت اتجوز . هاتجوز البت ( صبغه )جارتنا .
    عكوه : يا زين ما اخترت دا البت زى الغزاله وعليها فردتين ( كوارع ) ما تقولش لعدوينك عليها .
    فوطه : ( قصر ) يا معلم وخلي ليلتك تعدي .
    عكوه : خلاص خلاص . انت ( هاتنطحني ) ولا ايه . يا راجل انا بهزر معاك انا كل قصدي ان البنت جميله و( تقاطيعها ) مسمسمه وتتاكل اكل .
    فوطه : بصراحه يا معلم البت ( مكانتها ) كبيره قوي عندي . وحاسس اني من غيرها عامل زى( المشط ) من غير سنان .
    عكوه : والله وبقيت رومانسي يا واد يا فوطه . وانا اللي كنت فاكرك ( جاموسه ) لا ليك في ( التور ) ولا في الطحين .
    فوطه : استغفر الله العظيم يا رب . يا راجل هو انت لسانك متبري منك . حسن ملافظك بعد كده . بدل ما أخدك ( مقص ) أجيبك الأرض .
    عكوه : طيب روق دمك . بدل ما ( مواسيرك ) تضرب . إلا قولي انت ناوى تزورهم امتى ؟
    فوطه : ( بودره ) بإذن الله .
    عكوه : بقولك ايه اوعى تكون بتلعب بالبنت وناوي تمشي معاها يومين وبعدين ( تبرطع ).
    فوطه : عيب يا عكوه . دا انا كلمتي زى ( الموس ) .
    عكوه : ايوه كده . حاكم احنا رجاله ( جديان ) قوى . ونفهم في الاصول . يعني لازم نحط النقط على ( الخروف ).
    فوطه : طبعا امال ايه .. بقولك ايه يا معلم ما تيجي نطلع على السينما . حاكم انا سمعت ان فيه فيلم جديد موجود هناك اسمه ( الحلقه ) الجهنميه . ونفسي اشوفه حاكم انا هاموت واعرف إيه نوع الحلقه ده بالضبط .
    عكوه : طب وليه المشوره . انا عندي فيلم فيديو اسمه المرآه و( الساطور ) حاكم الفيلم ده انا بعشقه وبحس ان فيه حاجه بتربطني بيه . إيه هيا مش عارف .
    فوطه : اقولك احسن حاجه انا هاروح انام علشان بكره بدري هاطلع على ( الشعر ) العقاري . علشان اجل شوية روايات ليه لسه كتبها جديد .
    عكوه : مش معقول . أهي ده ( كبدة ) إبريل . بقي انت يا معلم فوطه بتكتب روايات . ما بقاش إلا انت . على رأى المثل ( بعد ما شاب أكلوه كباب )
    فوطه :انت مالك مش مصدق . ونازل فيه ( غسيل ) كده . ايوه انا بكتب روايات . وروايات ناجحه كمان . عندك مثلا رواية ( المقص والكلاب ) و ( الصلع خير ) و ( الحلاقون في الأرض ) .
    عكوه : غريبه ولا عمرى قريتلك حاجه . تكونش بتكتب بالحبر السري .
    فوطه : هو انت اساسا بتعرف تقرا دا انت جاهل وما تعرفشى الفرق بين الألف و( ماكينة الحلاقة )
    عكوه : الله الله . انت ما تعرفشي ان اصحاب( العجول) في راحه . يعني العمليه مش مسألة علام وقرايه . المسألة مسألة فكاكه وفهلوه. وانا فكيك وفهلوي . دا انا مسميني في المنطقه المعلم ( ابو جاموس ) علشان بفهمها وهي طايره .
    فوطه : دا انت كلامك ( يحلق ) الدم . انا سايبهالك وماشي . ( فوطتك ) بعافيه .
    عكوه : إذنك معاك يا معلم فوطه . موبايلات بقى . إوعى تكون نسيت رقمي ( زيرو بقرتين اربع جواميس عجلين تور ) إوعى تنسى

    MaR-MiNa
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 6570
    العمر : 28
    الموقع : http://mar-mina.yoo7.com
    العمل/الترفيه : طالب فى كلية تجارة
    المزاج : Ma2OlNa BnDaRdSh
    المزاج :
    وسام لهذا العضو :
    تاريخ التسجيل : 10/03/2008

    جديد لنج رد: ادخا واقر الحوار ده

    مُساهمة من طرف MaR-MiNa في الأربعاء 30 يوليو 2008, 1:05 am

    ههههههههههههههههه

    جامد الحوار دة


    _________________
    استطيــع كـــل شـــئ فــى المسيـــح الـــذى يقـــوينـــى

    peter pop
    عضو (مارمينا) نشيط
    عضو (مارمينا) نشيط

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 26
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 25/07/2008

    جديد لنج رد: ادخا واقر الحوار ده

    مُساهمة من طرف peter pop في الأربعاء 30 يوليو 2008, 1:35 am

    شكرا لى مرورك الجميل يا مارمينا

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 11 ديسمبر 2016, 8:54 am